piątek, 16 marca 2012

Postępy

Jednak miałam rację, prowadzenie bloga dodaje mobilizacji i powera, przekonałam się o tym. A na dowód tego, pochwalę się ile xxx przybyło już w mojej „Kobiecie z bukietem”
Tak wyglądała ostatnio
a tak prezentuje się dziś
Muszę napisać, że zadowolona jestem z tych postępów, jak tak dalej będzie mi szło to kto wie, może do wakacji ją skończę. Nie wspomnę już, że kilka wzorów czeka już w swojej kolejce na wyszycie. Ech, gdyby ta doba była dłuższa.....

Aha, nie napisałam, że w międzyczasie robię ozdobę wielkanocną, zgłosiłam się na forum ZR do konkursu i do 24 marca mamy wysłać zdjęcie swojej pracy. Tak więc nic na razie nie mogę pokazać.

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony komentarz:), pozdrawiam Was serdecznie i samych pogodnych i szczęśliwych dni Wam życzę.

Nigdy nie jest za późno, aby się pojednać, nigdy nie jest za późno, na to, aby pokochać, nigdy także nie jest za późno, aby być szczęśliwym. Phil Bosmans

16 komentarzy:

  1. Śliczny będzie hafcik, zresztą już teraz jest super, mnie się wydaje, że na pewno przed wakacjami skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna będzie .Mi się wydaje że przy takim tempie , szybciej ja skończysz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym bardzo:) już kilka wzorów czeka w kolejce:)

      Usuń
  3. Już wygląda cudnie a jak skończysz...
    to będzie arcydzieło!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie sporo podgoniłaś - niezłe masz tempo
    już widać że obraz będzie super

    OdpowiedzUsuń
  5. to prawda, blog mobilizuje, ale to dobrze, praca cudna, piękny obraz będzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie z tego piękny obraz :)

    p.s. dodaję do ulubionych tego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Agnieszko:)

      Usuń
    2. Dziękuję każdej z osobna za tak miłe komentarze:) postaram się już niedługo pokazać kolejną odsłonę:)

      Usuń
  7. Wspaniały obraz się szykuje...już teraz wygląda przepięknie!
    Zazdroszczę cierpliwości i samozaparcia:)
    Pozdrawiam słonecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny, natchniony romantyzmem obraz będziesz miała!Dla takiego efektu warto się trudzić!

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem pod wrazeniem Twojego tempa w stawianiu xxx...kochana do wakacji to Ty zaczniesz juz nastepny obraz hafcic...a o tym moge powiedziec tylko,ze bedzie niesamowicie piekny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft. Nie mogę wyjść z podziwu jak szybko powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Powstaje piękny obraz. Zapraszam na zabawę candy u mnie, może Ci się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam Cię chyba po raz pierwszy...to prawda ,prowadzenie bloga dodaje powera, aswoja droga obraz piękny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zanosi się na to, że faktycznie skończysz obraz sporo przed latem - za co trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...