czwartek, 19 kwietnia 2012

Klatka i storczyk

Teraz u mnie na tapecie są wszelkiego rodzaju ptaszki i klatki, więc zrobiłam sobie taką klateczkę w moich ulubionych kolorkach.



















i kilka zbliżeń:)







Wyhaftuję jeszcze drugą do kompletu tylko muszę pójść do sklepu po cieniowaną mulinkę w odcieniach fioletu.
Róże i fiolety to moje ulubione kolorki jak pewnie już zauważyłyście:)

Pochwalę się Wam również moim pięknym storczykiem, kwitnie mi już drugi raz i wygląda zjawiskowo. Ma jeszcze dużo pąków więc w całości będzie prezentował się cudnie.
Spójrzcie:)
























Witam również nowe obserwatorki, cieszę się, że jesteście:)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko i życzę Wam samych pięknych chwil.

17 komentarzy:

  1. Mam kilka podobnych wzorków uwielbiam klatki i wzorki.
    Co to za mulina?
    Kupiłam kiedyśz DMC ale te odcinki kolorów były takie długie że cieniowanie wyszło bez sensu.
    Całość prześliczna.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam storczyki, a Twój jest prześliczny i jak się komponuje z haftem :) Ja jestem maniaczką fioletu i niebieskiego więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafciki wspaniałe! A o storczyka dbaj :) bo jest równie wspaniały. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiaty, mam też fioła na ich punkcie :) Kocham białe, wszystko co białe :)
    Fiolety też uwielbiam, a ta mulina cieniowana jest super. Podobają mi sie te jednokolorowe wzorki, szczególnie z motywem klatek :))))
    A za ptaszkami przepadam, ostatnio poluje na nie z aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny maly hafcik,a storczyk przepiekny i ten kolor... sliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubie ogladac hafciki ,moze dlatego ze sama nie potrafie wyszywac.Twój jest uroczy :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft tej klateczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna klatka. Mi się marzy prawdziwa, metalowa, ale te które mi się podobają są liciutko za drogie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również marzę o prawdziwej, nawet mam upatrzoną:)-kiedyś na pewno sobie kupię ale narazie pocieszam się haftowanymi:-)

      Usuń
  9. Fantastyczna ta klatka.Bardzo mi się podoba:-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna klatka jak i kolorki ...
    Storczyki u mnie maja dopiero paki ,choć jeden chyba się obraził i ma tylko liście ..
    Cudnie u ciebie zakwitł///

    OdpowiedzUsuń
  11. no ciekawe jak wykorzystasz hafciki, kolor i mnie urzekł! a storczyka zazdroszczę, mój zakwitł drugi raz i stracił kwiatka:(

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny hafcik:) Lubię zaglądać do Ciebie, same ciekawostki i cudeńka u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj wymiankowa Połówko :-), to ja będę przygotowywać niespodziankę dla Ciebie.
    Piękne prace tworzysz, jestem pod ogromnym wrażeniem haftu.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super haft :) A storczyk bardzo urodliwy sama jestem posiadaczką kilku :D
    zapraszam do siebię ^^

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...