sobota, 28 lipca 2012

Złapany licznik

Jakiś czas temu brałam udział w zabawie organizowanej przez Darię z bloga Majdawel, trzeba było upolować pięć dwójek:) 22222 i mi się to udało!!!

Pochwalę się Wam jakie cudeńka przygotowała dla mnie Daria.

Tak wyglądała cała paczuszka


A co było w środeczku?:)

* pięknie wykonany zeszycik na przepisy kulinarne z cudną zakładeczką a wszystko w moich ulubionych kolorkach


i tutaj zbliżenie na uroczy hafcik


a tutaj na śliczniutkie kwiatuszki



* do kompletu Daria dołączyła lodówkowiec:)



i zbliżenie na wisienki:)



* w paczuszce było też takie maleńkie ślicznie zapakowane pudełeczko



po jego otwarciu ujrzałam takie frywolitkowe cudeńka:)


noszę je codziennie - są prześliczne!!!


Same śliczności dostałam, jestem przeszczęśliwa!!!






17 komentarzy:

  1. Gratuluję! wszystko piękne, ale kolczyki skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje i ja ...jest sie czym chwalic,same slicznosci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję złapania takiej ślicznej nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ...gratulacje całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prezenty dostałaś ..Notes boski ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe! Gratuluje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :) bardzo się cieszę że udało mi się trafić w Twój gust :) I po raz kolejny: dzięki za wspólną zabawę :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęściaro ! Super te kolczyki :)
    Gratuluję wspaniałych prezentów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, prawdziwe cuda:))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Prezenty świetne. Takie kolczyki też nosiłabym non stop!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne prezenty:)Gratuluję:)Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty! Serdecznie gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie piękny ten przepiśnik :) Szczęściara!
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prezenty! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prezenty :) tylko pozazdrościć, gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...