wtorek, 23 października 2012

Prezenty i wyróżnienie

Dostałam cudowny prezent od Alinki.
Ręcznie farbowane mulinki w przecudnych kolorach, przepyszne harbatki i spory kawałek Aidy 18 w kolorze białym.


Alinko, jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za tak niesamowicie cudny prezent, jakbym tylko mogła to wyściskałabym Cię bardzo bardzo mocno:-) Już intensywnie myślę nad wzorkiem dla tych mulinek, na pewno jak coś wyhaftuję to od razu się pochwalę:-) 
©
Drugi niespodziankowy prezent dostałam od Joasi za to, że zostałam jej 200 obserwatorem bloga.

Joasiu, prezent baaaaardzo mi się podoba, ten pastelowy róż, koronka, różyczki - wszystko po prostu jest prześliczne - dziękuję Ci :)
©
I na koniec chciałam jeszcze podziękować Ani  za wyróżenie jakie mi przyznała:) Jest mi niezmiernie miło i ciepło na serduszku wiedząc, że moje prace się komuś podobają:)


A przekazuje je dalej wszystkim moim stałym obserwatorkom i komentatorkom :-)

Dzięki Wam moje serduszko wypałnia ogromna radość a jak powiedział Baruch Spinoza  - Im więcej po­siada­my ra­dości, tym dos­ko­nal­si jesteśmy :)
©©©

18 komentarzy:

  1. Ale z Ciebie szczęściara:)))))) Prezenty wspaniałe! Czekam na efekt wykorzystania tych cudnie kolorowych niteczek:) Gratuluję wyróżnienia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję za ciepłe słowa :)
    Haftuj Kochana , na zdrowie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Great gifts! I'm sure you'll find plenty to do ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wyroznienia i otrzymania tak slicznych prezentow...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne muliny!!!!! Gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty! Ciekawa jestem co wyczarujesz z tej bajecznej mulinki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. te mulinki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne prezenty,dziękuję za odwiedziny:)Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie sliczne mulinki , chetnie bym ci jedna porwała , Czekam na hafty z nimi ,,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty!!! A ja też dostałam niespodziankę od Aliny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile prezentów :) no a muliny są boskiego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu Twoje prace bardzo mi się podobają:)ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty :-) Też jestem ciekawa co zrobisz z tej kolorowej muliny :-)
    szybko bierz się do roboty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyróżnienia i przepięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Aneczko miłego wyróżnienia.
    Prezenty bardzo fajne, i chyba tym sympatyczniejsze, że nie spodziewane :-)
    Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne :) a wyróżnienie w pełni zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyróżnień i tak pięknych nagród :) Mulinki przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Wam za wszystkie tak miłe komentarze:)

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...