czwartek, 6 lutego 2014

Rocznicowe Candy ! ♥ !

©
7 marca tego roku minie dwa lata jak prowadzę bloga.
Szybko minął ten czas....baaardzo szybko,
pierwsza rocznica gdzieś mi umknęła więc tę postanowiłam uczcić podwójnieJ
Przygotowałam dla Was dwa zestawy z moich pracami do wyboru,
a więc jak druga rocznica bloga to i dwie osoby mają szansę na wygranąJ

A oto zestawy

mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu:)
( wszystkie prace pokazywałam już wcześniej, więc jeśli ktoś chciałby zobaczyć je w przybliżeniu lub ich szczegóły to zapraszam do wcześniejszych postów )

Zestaw nr 1:
-         haftowany obrazek na lnie w białej drewnianej ramce o wymiarach: 14,5cm x 19,5cm
-         zawieszka z aniołkami (decu na tkaninie) o wymiarach 14,5cm x 12cm
-  zawieszka serduszko (róże to decu na tkaninie) o wymiarach  w przybliżeniu 17cm x 10cm




Zestaw nr 2:
-         drewniana szkatułka o wymiarach 14cm x 14cm x 4,5cm (na wieczku to decoupage, boki pomalowane na beżowo, całość polakierowana)
-         zawieszka w różyczki (decu) o wymiarach 10cm x 15cm
-         zawieszka ozdobiona transferem o wymiarach: 8,5cm x 11cm



Do zestawów na pewno będą dołączone jakieś słodkości i przydasie np.: do haftu, decoupage, tworzenia karteczek...w zależności od zainteresowań osoby, która wygra zestaw.

Zasady:
-         należy zostawić komentarz pod tym postem wyrażając chęć wzięcia udziału w candy ze wskazaniem na wybór danego zestawu: nr 1 lub nr 2
-         do zabawy zapraszam osoby blogujące (wysyłka na terenie Polski), te które mają Google+ proszę o podanie adresu swojego bloga ponieważ zawsze mam trudności z trafieniem później do tej osoby
-         nie ma konieczności zostania moim obserwatorem
-     jeśli chcecie możecie umieścić podlinkowany banerek (z wybranym zestawem) na pasku bocznym swojego bloga ale nie jest to konieczne
-  zapisy do 7 marca do północy a losowanie dzień później w Dniu Kobiet

Powodzenia



111 komentarzy:

  1. Gratuluję i z ogromną przyjemnoscią ustawiam się w szeregu.Bardzo lubię bywać u Ciebie i mam nadzieję, że jeszcze zobaczę tu wiele ciekawych rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ:)! życzę kolejnych lat w tym naszym światku, nich Twoja Pasja rozwija się i bądź szczęśliwa w tym co robisz...
    ja poproszę zestaw 1, bo tam jest piękny hafcik, za który tak Cię podziwiam:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież te zestawy są rewelacyjne obydwa !! Oczywiście, że biorę udział w candy, takie piękne cukierasy.. poza tym uwielbiam Twoje prace, są takie romantyczne... Jeśli by mi szczęście dopisało to trudno powiedzieć, który zestaw bym wolała, ale chyba jednak 1 bo ta biała rameczka mnie zauroczyła, a że uwielbiam zawieszki.. no to 1 :)
    Stoję w kolejce i pozdrawiam serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. och łał!!!
    wspaniałe candy i nie mogę się oprzeć pokusie zestawu nr 1,wspaniale współgra z moim gustem:)
    zapisuję się zatem i życzę kolejnych tak owocnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłabym przeszczesliwa gdyby udało mi sie wygrac zestaw na 2, pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też chetnie ustawię się w kolejce po zestaw nr 2, szkatułka ucieszy moje dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, Aniu!:) Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych:)
    Nie może mnie zabraknąć w tej kolejce, bo wiesz, że pałam gorącą miłością do twych prac:)
    Gdyby tak los podarował mi zestaw nr 2, byłabym uszczęśliwiona:)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam się w kolejce!Zanim zalożyłam bloga,Twój i Izy z DS były pierwszymi,które obserwowałam i czytałam-samych cudownych chwil w blogowym świecie Aniu! Zestaw 1 jest przecudowny! W Twoich haftowanych obrazkach zakochałam się od pierwszego...kliknięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aneczko, gratuluję rocznicy! i aktywności, ciągle coś ślicznego pokazujesz :-)
    Marzę o twoim haftowanym obrazku, jeśli szczęście mi dopisze poproszę nr 1 :-)]
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten czas leci.... Normalnie nie nadążam :-) Pamiętam jak byłaś jedną z pierwszych osób, które zawitały na mojego bloga.
    To z okazji drugiego roku, wszystkiego najlepszego. Wielu, dalszych wspaniałych prac. Natchnienia twórczego i wielu inspiracji.
    I jeśli można zapisuję się na zestaw nr 2 :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zasadzie mogę się podpisać pod słowami poprzedniczki!:) Gratulacje i obyśmy doczekały wielu takich rocznic. Niech cię wena twórcza nie opuszcza.:) Staję w kolejce po zestaw... nr 1! Przecież tam jest kot.:)) Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu życzę Ci kolejnych tak wspaniałych chwil jak druga rocznica:)
    mam nadzieje że prze kolejne lata będziesz raczyć nas tak wspaniałymi pracami:)
    mnie się bardzo podoba zestaw nr 1 i oczywiście chciałabym taki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super....Jak ten czas leci....A wydaje się ze znam Cię od zawsze...Twoje cudowności są znane masowo lubiane wiec nie może mnie zabraknąć....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia, niechaj mile upływają kolejne lata blogowania!
    Śliczne zestawy, i ja się skuszę na jeden z nich.
    Oba śliczne lecz tak wiosennie i ptaszkowo wybiorę zatem nr 2.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę, jest jeszcze chwila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Osiołkowi w żłoby dano... oba zestawy kuszą, ale wybieram zestaw nr 1.
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I następnych latek Aniu z Twoimi pięknymi, stylowymi i gustownymi pracami! :)
    Ja staję w kolejeczce po spokojniejszy zestaw numer 1 :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tych dwóch wspaniałych lat blogowania! Życzę wielu kolejnych równie owocnych.
    Rozdajesz same wspaniałości. Chętnie skuszę się na zestaw nr 1 :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie może i mnie tu zabraknąć, razem z moim pośpiechem i zabieganiem...
    Dwa latka i dużo i mało, zatem jeszcze wielu owocnych, inspirujących i radosnych chwil życzę Ci Aniu :***
    Ściskam czule :***
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa latka...serdecznie gratuluję:) życzę wielu, wielu kolejnych równe udanych:)
    Piękne prace i z przyjemnością dołączę do zabawy:) gdybym miała szczęście wybrałabym zestaw nr 1:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapisuję się z największą przyjemnością:) Gdyby mi się poszczęściło, poproszę o zestaw nr 2:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co prawda zasypałaś mnie cudami, ale i tak mi mało, więc piszę się na zestaw nr 1. Prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje dwóch latek :) a że prace masz śliczne i zestawy są super wybór jest trudny :) Gdyby jednak 7 marca okazał się moim szczęśliwym dniem, zestaw nr 1 uszczęśliwi mnie na maxa :):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj gratuluje drugiej rocznicy :) i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. Zapisuje się do zabawy wybieram zestaw nr 2 , banerek wstawiam na www.blogchmurki.blogspot.com zapraszam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja również gratuluję rocznicy blogowania. chętnie dołączam do zabawy Candy. Chętnie bym wygrała zestaw nr 1.
    http://arte-by-ania.blogspot.com
    Zapraszam do siebie, również na Candy

    OdpowiedzUsuń
  25. Twoje cukierki przypomniały mi,że też mam niedługo rocznicę blogowania:))Jakże się tu nie ustawic w kolejeczce po takie cukiereczki:))Jeśli by mi się jakimś cudem udało to proszę zestaw pierwszy:)gratuluję rocznicy:))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja bym przygarnęła zestawik nr 1 - haft na lnie jest wspaniały

    Pozdrawiam iloveshabb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu ! Gratuluję kolejnej rocznicy blogowania !!! Życzę Ci wiele dalszych wspaniałych pomysłów i ich realizację. Ponieważ nie mogę sobie odmówić chęci posiadania Twoich robótek ustawiam się do kolejki i proszę o zestaw nr 2.
    Uściski ogromne:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Tylw wzdycham do twoich serduszek , że musze sie zapisac i czekac na trochę szczęścia ,,Zestaw 1 poprosze , jak by co ,,,

    OdpowiedzUsuń
  29. jejciu jakie śliczności, aż trudno się zdecydować co wybrać. Ja wybieram zestaw numer 1, a banerek zabieram na kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście zapisuję się z przyjemnością na zestaw nr 1. Ta śliczna ramka super by pasowała do mojej galerii w hallu :)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję pięknej rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja nieśmiało ustawiam się na liście. Ponieważ bardzo podobają mi się oba zestawy i trudno zdecydować się na któryś to zdam się na los i chętnie przyjmę ten, który akurat zostanie. Zapraszam też na mój blog http://aga23.blox.pl/html. i gratuluję blogowego i hande made'owego dorobku. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku..dobrze że zdążyłam... z językiem na brodzie przybiegłam by ustawić się w kolejce po te cudowności!!! Staje grzecznie, licząc na szczęście i wzdychając do zestawu nr 2;))
    Gratuluje Ci kolejnej rocznicy blogowania i życzę wielu następnych wspaniałych twórczych latek! Uwielbiam Twoje dopracowane,eleganckie i gustowne prace dopieszczone w każdym calu.
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam, dołączam do kolejeczki, byłabym szczęśliwa z trafienia zestawu nr 1.
    Banerek dodany: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cudeńka! :)
    Ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudeńka przygotowałaś więc szybciutko się ustawiam po zestaw nr 1 :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zestawy, ale jeśli o mnie chodzi to najbardziej skradł moje serce zestaw nr 1. Pozdrawiam :)

    www.na-margi-nesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne zestawy! :) z przyjemnością ustawiam się po numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I ja z wielka przyjemnością szczęścia spróbuję :) Zestaw nr.1

    OdpowiedzUsuń
  39. Oczywiście się zapisuję, uwielbiam Twoje prace:) http://decoupagejabloniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Z przyjemnością biorę udział w zabawie i gratuluję drugich urodzin w blogowaniu, mój adres http://www.swiatkrzyzykow.blogspot.com/ ...wybieram zestaw nr 1 :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. gratuluje dwóch lat na blogu :) kochana z tej okazji chciałabym Ci złożyć najwspanialsze życzenia: mnóstwo wspaniałych postów i bardzo szczerych komentarzy, mnóstwo nowych osób obserwujących :) Aby wena Cię nie opuszczała, znalezienia czterolistnej koniczynki żeby Ci szczęście przyniosła, złotej rybki aby spełniła Twoje 3 życzenia (te największe) i mnóstwo uśmiechu :)
    z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc że los się do mnie uśmiechnie :):)) wybieram zestaw numer 2
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj! Gratuluję dwóch lat popularności w blogosferze, zapisuję się, bo drugi raz w życiu się w to bawię i bardzo podoba mi się zestaw nr1 jakby akurat szczęście było po mojej stronie :) pozdrawiam i niech Cię wena twórcza nigdy nie opuści!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję ! U mnie też dwa latka blogowania. Oczywiście zapisuję się na zestaw nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuję się z przyjemnością, bo jest o czym pomarzyć. Ja wybieram zestaw nr 2, ponieważ jest w nim to, czego sama nie potrafię robić, czyli decu. Do tego ten cudny ptaszek na szkatułce...
    Gratulacje z okazji rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wiesz Aniu, jak bardzo podobają mi się twoje prace i zestaw nr 1 szczególnie mnie oczarował, ale... nie śmiem sięgać po cokolwiek, bo hojnie zostałam już przez Ciebie obdarowana. Zatem ustępuję pola innym :)
    Buziaki i serdeczne gratulacje rocznicowe :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj! Chociaż nie mam swojego bloga ale często zaglądam na Twój:)Prezenty są śliczne więc ustawiam się również w kolejkę, a szczególnie po zestaw nr.2.Pozdrawiam ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Super pomysł :) Biorę udział podoba mi się zestaw nr 1 :)
    http://pomyslowokolorowo.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zestawy boskie - oba - niezmiernie trudno wybrać... Ale chyba bardziej skłaniałabym się ku zestawowi nr 1 :)
    Zapraszam do siebie: www.handmadebyjo2013.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja droga kochana Lejdy-Ano gratuluję Tobie tej rocznicy
    oby następny rok minął Ci w twórczym rozgardiaszu no i
    spełniaj swe marzenia no a na te cukiereczki to z dużą
    chęcią się zapiszę --- na zestaw nr 1 - buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję rocznicy!
    Na cukiereczki oczywiście mam chrapkę, zestaw 2 poproszę!
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Nr 53 :) Zgłaszam się także i ja do zestawu nr 2 ! Wspaniały! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia! Banerek powiesiłam u siebie na blogu:
    szezlaczek.blogspot.com
    pozdrawiam
    Ania Arbuzowa!

    OdpowiedzUsuń
  52. A pewnie, ze stoję w tej kolejeczce do zestawu nr 1, chociaż oba są piękne .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. byłabym zachwycona zestawem nr 2 oczywiście gdyby udało mi sie wygrać zestaw pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zestaw pierwszy cudny...stoje grzecznie w kolejce,Jolka

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również zgłaszam się z wielką chęcią i małą szansą :D:D:D
    Zestaw 2 mi się marzy,,,

    Ucałowania
    I gratulację dla szczęśliwców ;)

    http://nimidaris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i pierwszym zestawem też nie pogardzę ;)
      Udało mi się dodać Banerki :) Dumna jestem z siebie ;)

      Usuń
  56. Podziwiam Twoją twórczość i gratuluję dwóch lat blogowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zgłaszam się po te piękne prezenty.

      Usuń
  57. takie piękne zestawy,że nie wiadomo na który się zdecydować:) chyba wybieram zestaw 2 ale jeśli można to zapiszę się też na zestaw 1
    http://paulapearls.blogspot.com/
    i zapraszam do siebie na candy.zabawa trwa do 18.02.2014

    OdpowiedzUsuń
  58. Oba zestawy są śliczne, jednak bardziej go gustu przypadł mi zestaw nr 1, zatem z wielką przyjemnością staję po niego w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje!:) To i ja stanę w kolejce:) Zestawik nr 2 mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale wspaniałe candy. Ciężko sie zdecydować, ale wybieram zestaw nr2 Z okazji rocznicy życzę kolejnych tak udanych

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj, zapisuję się z chęcią na nr 1. zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. ale kolejka długa :( będzie ciężko!!! ale dla takich cudeniek warto spróbować. Moim faworytem jest zestaw nr 1.
    Linkuję zaraz fotę u siebie, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  63. Jakim sposobem się nie zapisałam dotąd, to nie wiem ;) Bo przecież lubię bywać tu u Ciebie :)
    Życzę dalszych lat wspaniałego blogowania...
    Już nadrabiam niedopatrzenie i ustawiam się po te wspaniałości, z nadzieją na uśmiech losu...
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapisuję się u ciebie po te cudności, ale ja wybieram zestaw nr 2 , może się los uśmiechnie? banerek u mnie , gdzie serdecznie zapraszam http;//tessart57.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie dołączam do obserwacji, bo dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga.
    Przy okazji zapisuję się do zabawy i wybieram zestaw nr 2 ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Witam serdecznie. Z ogromną przyjemnością zapisuje się do zabawy. Ciężko jest wybrać który zestaw, bo oba są prześliczne :) mimo wszystko wybieram zestaw nr 2:) Pozdrawiam i miłej soboty życzę.
    Banerek wstawiłam na swoim blogu, serdecznie zapraszam do siebie http://niezapominajkowoedyty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystko co robisz ma ten swój niepowtarzalny klimat więc jeśli to nie jest wbrew zasadom to ja nie podam który zestaw wybieram, po prostu nie mogę :) JEŚLI by się słońce do mnie uśmiechnęło i udało by mi się wygrać to biorę dowolny zestaw w ciemno :) Mieć u siebie coś wykonane Twoimi rękami to już szczęście nad szczęściami :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo się cieszę ,że tu dotarłam.Z przyjemnością ustawiam się w kolejce Piękne prace i zostaję u Ciebie na długo. Zestawy są piękne i nie potrafię wybrać tego jedynego.http://pasje-grazyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Jak nie zapisać się na takie cudeńka?
    Może zestaw numer 1 traf moje łapki.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie. Prześliczne wytworki. Zapisuję się na zestaw 1.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesteś MISTRZYNIĄ i to wyczucie elegancji. Ustawiam się w kolejce, może 1
    pozdrawiam.agabetidruty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Witam:) gratuluje 2 rocznicy blogowania :) oby takich rocznic było jak najwięcej !!:)
    Pieene te zestawiki a ja z chęcią przygarnełabym 2 zestaw :)
    Banerek u mnie na blogu---> http://anett-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Tłum straszny u Ciebie Aniu! Więc i ja do niego dołączę - haft na lnie urzekł mnie wię wybieram zestaw nr 1
    Pozdrawiam cieplutko Margo:)))

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale jestem gapa - gratulacje oczywiście na pierwszym miejscu:)))

    OdpowiedzUsuń
  75. Z przyjemnością zgłaszam się do udziału w zabawie! Chętnie przytulę zestaw 2. :) Banerek podlinkowany tu: http://lalovo.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Oczywiście się zapisuje. Zestaw 1 .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluje rocznicy! skuszona slicznymi prezentami ustawiam sie w kolejce :) oba zestawy sa sliczne, ale blizszy mojemu sercu jest chyba 2 :D pozdrawiam serdecznie! mala_majeczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. I ja się zapisuję choć nigdy szczęście mi nie dopisuje:) Zestawy przepiękne i trudno podjąć decyzję... ale chyba nr 2.
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. To ja tez w kolejke po zestawik nr 2 :). Banerek na http://mojswiatmadewithlove.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczności :) nieśmiało zapisuję się na zestaw drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna rocznica życzę udanych kolejnych latek w blogowym świecie !!! Piękne , więc ustawiam się po zestaw 1 . Zapraszam do anielskiejszpulki ..

    OdpowiedzUsuń
  82. Strasznie długa kolejka się do losowania ustawiła. Wcale mnie to nie dziwi bo blog bardzo ciekawy i cukiereczki sliczne. Zauroczył mnie zestaw pierwszy ale drugi też może być.
    Pozdrawiam serdecznie. Biernasia
    http://biernasia4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja też staję w kolejce. zestaw 2
    Banerek:http://koralikimanhi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Jejciu ♥ Śliczne...
    Wstawiłam banner ~ http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Serdeczne życzenia z okazji 2 roczku !!! Życzę wielu kolejnych !!!
    Wspaniałe prezenty przygotowałaś; z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o zestawie nr 2.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam, ustawiam się również w kolejce :) zestaw 1
    ku-polechtaniu-duszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Gratuluję kolejnej rocznicy w Twojej zabawie wybieram uroczy zestaw nr 2. Pozdrawiam serdecznie
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Ależ kolejka :) Ale ustawie się może dopisze mi szczęście :) Banerek wisi na blogu www.zdalaodmiasta.blogspot.com. Wybieram zestaw nr 1

    OdpowiedzUsuń
  89. Trafiłam dopiero dziś na Twojego bloga, ale z przyjemnością od razu się rozgoszczę:) , bo miło tu u Ciebie i bardzo ciekawie. Z chęcią wezmę też udział w zabawie. Zapraszam w odwiedziny do mnie i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  90. idealnie trafione w mój styl :)
    http://kanwuje.blogspot.com/
    obie wersje śliczne ale kocham koty więc nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  91. http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Cudny zestaw nr 2 chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Oj jak bym chciała mieć te rzeczy z pierwszego zestawu.Obrazek idealny do mojego salonu, zresztą zawieszki też . Piękne, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  93. super, chętnie i to bardzo ustawiam się w kolejce do zestawu nr 2.
    banerek wisi tu www.radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratulacje z okazji 2 rocznicy prowadzenia bloga!
    Jeśli szczęście uśmiechnie się do mnie w tej zabawie, chociaż ja nie mam szczęścia w grach losowych, to zestaw nr 1 bardzo mnie zauroczył - cudne kolorki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    I wybieram zestaw 2 :)

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ojej, trudny wybór... Oba zestawy piękne... Hm...
    Mnie się marzy taka skrzyneczka więc staję w kolejce po zestaw 2 :)
    Banerek wstawiłam. Niech inni też dołączą :)
    http://anna-radziach.blogspot.com/
    Pozdrawiam!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  97. Rzeczywiście trudny wybór same cudowności do wygrania. Wybieram zestaw nr 1 mam słabość do aniołków. Bannerek juz na stronie: http://haftkrzyżykowy.pl/. Może tym razem dopisze mi szczęście :) pozdrowionka Viola
    p.s że tez ja dopiero teraz tu trafiłam takie piękne prace że aż dech zapiera:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Obydwa zestawy piękne, ale chyba wybiorę nr 1. Ten misterny haftowany obrazem podbił moje serce. Ja tak nie potrafię :( Banerek umieszczam na swoim blogu: http://rekodzielo-emi.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja też się zgłaszam, wybieram zestaw nr 2. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  100. Trafiłam do Ciebie po raz pierwszy , ale pewnie nie ostatni. Gratuluję dwóch latek izycze wielu, wielu równie owocnych. Gdybym miała szczęście to chyba zestaw 1 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  101. JA też ustawiam się w kolejce po zestaw nr 2...
    http://mojswiatkolorow.blogspot.com/
    Pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  102. Zestaw 2 jakby stworzony dla mnie, więc dopisuję się prawie w ostatniej chwili do zabawy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie się zapiszę. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy http://sztukaikunszt.blogspot.com/2014/02/zapraszam-na-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  104. Piękne candy. Oba zestawy śliczne, ale wybieram nr 2. Obserwuję (Mary). Banerek na blogu. Zapraszam.Mary http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...